lördag 14 april 2012

no one makes it.

Haft en underbar ledig dag. Vaknade med Rossigosen vid min sida :) Trodde jag skaffade mig dubbelsängen för att få gott om plats. Men det var lite väl stort tyckte Rossi, för hon låg precis intill mig hela natten. Bredvid på kudden helst. Har haft Rossi några dagar nu, har varit himla gött. Vara ute och gå, kosa osv. Lovely! Igårkväll efter jobbet gick jag och Jorun en promenad i Tallmon, skönt för hundarna att springa lösa och skönt för oss tvåbenta att få frisk luft. Jag somnade som en stock därefter!
Idag har vi varit effektiva, tvättat och varit ute på en skogspromenad i nästan två timmar :) Så skönt! När man är "hundlös" blir det inte dom promenaderna på samma sätt. När jag har henne kommer jag ut, vill gå långt. Man är helt enkelt inte så ensam!

Sen solade vi i solväggen här, Emmeli & Fido kom och gjorde oss sällskap! Njöt ordentligt av en kaffekopp i solen! Underbart när solen gör en sällskap :)
Ikke att förglömma att vi dragit raggen i samhället x antal varv. Kul är det. Har alltid kul med den donnan :)
Sen for jag till Jimmy och Molle en stund. Ja, det gäller att knö in så mycket man bara kan på en ledig dag. Och imorgon jobbar jag kvällen så det blir en sovmorgon imorn med förhoppningsvis! :D GÖTT! välbehövligt.

GODNATT alla små gryn. Nu ska vi ta nattprommen och lägga oss i go-sängen! :D mmmmm, njuuuuter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar