onsdag 9 maj 2012

Eeeh!?

Det är ju ett under att jag hittat hit. Ska göra två saker klara, ja, jag lever och hur i helvete ser blogspot ut nu förtiden? Shit pommes! Här måste man ju nästan vara webdesigner för att fatta läget!
Hursomhaver..
Det har hänt en del sen sist. Orkar inte dra allt, men en hel del jobb, gjort (förhoppningsvis) sista besöket i Askim och kiropraktorn. Bara upp till mig att träna upp detta! Hälsat på Josefine i Karlstad och firat Valborg med fina människor och Maskinen :) Trevlig måndag & tisdag. Dagen efter åt vi och mös i centrum och verkligen njöt av sommarvärmen :) Annars är läget pretty much the same as usual.

Och just idag... Är det ett under att jag fortfarande är vaken och att jag fann ork och lust till att lösa lite saker här hemma. Började jobba 06.45 imorse och lämnade inte skutan förrän 21.30. Vilken himla tur att jag är ledig imorn. Det säger jag bara! Ska verkligen unna mig att sova, dra mig. Sen på eftermiddagen drar vi till Karlstad och ska traska Vårruset. Just i detta nu ångrar jag mig lite, men det kan vara för att jag är tämle sleten. Ont i hela kroppen! Men lite sömn på detta så löser sig nog alla dessa "problem". Det är självförvållat, så ska inte klaga. Men himla gött i juni när lönen kommer ;) hehe!

Nej, nu ska jag krypa till kojs! :D Så himla efterlängtat. Sträcka ut ryggen och gotta mig! :)
Ha det fint mina vänner! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar