torsdag 9 augusti 2012

Okej. Jag vet att jag suger!

Som överskriften lyder. Jag vet att jag suger! jag minns inte ens när jag skrev här senast. Och gissa om det hänt mycket. EH JO! Kan ju ta det baklänges nästan. Idag har jag varit iväg och gaddat mig. Tog fyra timmar men är supernöjd. Tänkte inte riktigt berätta här vad det är eftersom det är lite "hemligt" än. Tänkte bara ni skulle veta att jag gjort det ;) haha! I helgen som var, var det traditionsenligt Emmelies förfest till hamnfesten! Som vanligt superkul :) Åkte amerikanare in, ja det är värt att nämnas! Och torsdagen innan där.. Fick jag ny lägenhet. Eller besked om att jag ska få flytta åtminstone. Hur mycket som helst har hänt jämt senaste veckan! Men jag njuter av att jag ska få lite större. Rymligare.

Och det jag stree om i en vecka. Jag har köpt mig sängram, byrå samt två tillhörande sängbord för...... 850 kr. HUR BILLIGT? Jaaaa! För nu kommer jag faktiskt ha plats att ha sängram osv! Jag njuter.

Minns nästan inte allt?
Iaf så är snart schemat slut på jobbet och då återgår det lite mer till det normala. Tror jag! Men jag älskar det jag gör så det går ingen nöd på mig! :)

Nu ska jag ta hand om mitt flyttkaos och sedan ta hand om tvätten och min tatuering! :)

ha det fint mina vänner :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar