onsdag 30 maj 2012

jag har tron på min sida

Tänk vad mycket man kan få gjort på en sömnlös natt. Toaletten är totalstädad. Till och med rören ;) Kylskåpet är urstädat och skrubbat. Tvätten är sorterad och disken färdig. Ja, imorgon väntar ett varv med snabeldraken och skurhinken sen är lägenheten som ny! haha. Och klockan är inte ens halv tre än!

Jag får mina infall ibland att jag inte ska sova. Som om det vore nått simpelt sätt att känna mig fri, men sanningen är den att det är som lugnast att vara vaken om natten. Det är härligt! :D
Dessutom har vi ju fått DET sommarvädret dom senaste dagarna. Jag har nästan dött av värmeslag. Men vad gör det? Idag var det ju överkomligt iaf :)

Dessutom har jag varit och hört på lägenheter. Ja, jag vill ha större. Därför ska jag kasta ut Lundgren - till en större såklart, och så ska jag ta över hennes. Om det skulle gå för sig så är det ju helt underbart! :D För hennes lägenhet är övervåning och BALKONG! hur underbart? Typ det bästa. Hatar att ha folk inpå mig och att folk går in alldeles bakom ryggen på mig in till sin lägenhet. Nja, ett bättre läge vore det att ta över hennes :) Ibland ska det väl gå min väg också?
Nej, nu kanske sängen vankas... så att jag är någorlunda levande imorn! :) men älskar natten, det är en sak som är säker såna här nätter! :)

Godnatt, fast ni sover väl sen lääääänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar