fredag 16 mars 2012

en skymt av solen, en doft av vår.

Långhårig och jävlig. Usch och fy!
But anyways, det är fredag. Underbart, dock blir det ingen långdragen sovmorgon för fröken Anki. Det blir upp och jobba delad tur! Helt okej :) Har ändå inget bättre för mig, har redan fått undan allt idag. Jobbade till elva och därefter har jag tvättat, dammsugit, skurat och allt mellan himmel och jord. Ja ni vet, sånt man måste göra när man har eget boende. Uttråkande. Men man känner sig så jäkla nöjd efteråt att man bara jublar inombords! haha.

Ett levnadstecken ifrån mig. Typ. Saknar Jossi nu! Alla knäppa saker som vi har för oss. Saknad är du Josefine. Bara så du vet!

Massa folk är saknade. Skidfolket bland annat, Lojs, Emmelie, ja. En hel rad med folk. Får ta mig i kragen och få till nån träff med folket :) Lojs ska vi ju åka och hälsa på! Trevligt ska det bli. Roadtrip med bästa!

Well, nu ska jag lämna er åt era öden! ha en grym helg allesammans!
Jill Johnson – Oh, vilken härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar