måndag 26 mars 2012

hur ska man älska nån som har älskat nån förut.

tror ni blöjan är borta? Nej. Legat där i snart tre dagar. Hur äckligt? Rysningar. Iallafall har jag orkat mobilisera min otroliga ilska bort från det. Det har retat mig länge nog ;) Har inte tillräckligt med energi för att ägna det energi på samma sätt längre.
Men iaf, så har dagarna rullat på med jobb, något besök hos Sofia har hunnits med. Igår var jag väl inte världens bästa sällskap, men kändes bra att vara nära en familj. Helt annorlunda från familjen Nilsson där alla är högt och lågt. Med det menar jag att vi sällan är på samma plats samtidigt. Skönt var det en söndagskväll som igår.

Idag har det jobbats och sen sov jag som en barnunge i två timmar och nu väntar ett kvällspass. Ett kort sådant, men idag passar det mig utmärkt. Imorgon väntar en ledig dag. Och vet inte ett dyft hur jag ska tillbringa den, mer än pappa kommer vid fyra och ska sätta upp en ny persienn och hit till Chberg med Uffa. Måste nog vara Sveriges fulaste namn på en hund, men jaja. Märks att jag inte är i hemmet längre och håller ordning på dessa vilsna prickar.. Haha!


Melissa Horn – Vår Sista Dans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar